چرا در لباسشویی میدیا از مایع شستشو استفاده نمی شود؟
نوشته شده توسط : emami

 

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی ضروری محسوب می شود. این دستگاه که امروزه در بیشتر منازل مورد استفاده قرار می گیرد می تواند لباس ها را با دقت و کیفیت بسیار بالا شستشو دهد. برندهای مختلفی از ماشین لباسشویی در بازار موجود می باشند که یکی از آن برند میدیا است. لباسشویی میدیا دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.اما جالب است بدانید که یکی از سوالات کاربران درباره این لباسشویی این است که چرا در لباسشویی میدیا از مایع شستشو استفاده نمی شود؟ ما در این مقاله  از ipemdad به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  1. 1.    علت عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا
  2. 2.    رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

 

علت عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

پیش از آن که به پاسخ سوال چرا در لباسشویی میدیا از مایع شستشو استفاده نمی شود؟ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره این مشکل ارائه دهیم. همانطور که می دانید امروزه مواد شوینده مختلفی از جمله مایع ظرفشویی تولید شده اند که به کمک آن ها می توان لباس ها را کیفیت بهتری شستشو داد. اگر لباسشویی میدیا دارید ممکن است با این مشکل مواجه شوید که در لباسشویی شما از مایع شستشو استفاده نشود. زمانی که این مشکل به وجود می آید در قسمت جاپودری آب ریخته می شود اما دستگاه از مایع شستشو استفاده نمی کند. علت این مشکل معمولا از جاپودری و یا تنظیم نبودن برد الکترونیکی می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره این موضوع خواهیم پرداخت.

 

بیشتر: برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی میدیا

رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

برای رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا باید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا جاپودری را بررسی کنید. در صورتی که جاپودری خراب شده باشد باید آن را تعویض نمایید. همچنین دقت کنید که دوش جاپودری جرم نگرفته باشد. در صورت جرم گرفتن دوش باید آن را جرم زدایی کنید.
  • برد الکترونیکی مهم ترین قطعه در ماشین لباسشویی می باشد. این قطعه وظیفه دارد دیگر قطعات این دستگاه را کنترل کرده و دستورات لازم را به آن ها اعلام کند. در صورت تنظیم نبودن برد الکترونیکی ممکن است لباسشویی از مایع شستشو استفاده نکند. برای رفع این مشکل باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: